Dec 3, 2018
Fotograf je večkrat pred dilemo kako v celoti zajeti velik motiv, ki je zelo blizu. Tudi ob uporabi objektiva z zelo širokim kotom večkrat ne moremo zajeti motiv v celoti, oziroma zaradi popačenja leč prihaja do večjih distorzij.
Zato je tehnika združevanja večih fotografih še kako dobrodošla. O osnovah in več razlage sem podal v članku "Fotografiranje in združevanje fotografij za panoramski format". Nič drugače ne delujemo pri zajemu bližnjih velikih motivov. Objavljen je že drugi članek s fotografirano osebo ob slapu (Široki kot zajema pri bližnjih motivih II).
Kljub uporabi linearnega ekstremno širokokotnega objektiva z goriščnico 12mm na kameri polnega formata, še vedno nisem zajel želenega motiva v celoti, oziroma prišlo je že do distorzije ob robovih (slika spodaj).
Ob uporabi večih posnetkov, sem izkoristil pokončni format, s tem lahko izbral goriščnico 24mm in posledično pride do manj popačenja. S pomočjo osmih posnetkov in programa Photoshop sem združil fotografije v celoto in tako zajel želen ambient v celoti (slika spodaj).
S pomočjo tehnike večih posnetkov, si lahko odlično pomagamo zajeti celoten motiv, čeprav nam objektiv le tega ne zajame z enim posnetkom v celoti. Algoritmi najboljših programov za združevanje fotografij so že tako kakovostni, da sem vse te fotografije lahko posnel iz roke in ne preko stojala.
Osnove tehnike združevanja fotografij, "Fotografiranje in združevanje fotografij za panoramski format".
Več Photoshop nasvetov v video: https://www.youtube.com/user/efotografija
Več Photoshop člankov: e-Fotografija.si